Vad är pågång å hända?

Jag vet det var urlängesedan ja skrev här å ibland då saknar ja det, att få skriva av mig ordentligt. Det är så skönt att få göra det ibland. Det finns inte så mycket att berätta om mitt liv, det är detsamma som förut.
Vissa dagar är jobbiga men ja måste bita ihop för att klara det, ja fixar det! Du är STARK Sanna.....

Ja saknar och älskar han så, varför har det blitt som de blev mellan oss. Ja saknar det vi hade....å känslan att veta att det aldrig kommer bli vi är jobbigt men ja har lärt mig att leva med det. Ja måste, försöka glömma är inte lätt heller. Var är dendär killen som man kan vara förälskad i resten av livet....Ja älskar en kille i över 4 år och det är lååång tid.
Funderar skarpt på att börja göra något annat, dyker det upp något så kanske man skulle prova det. Ja är knäckt efter samtalet med chefen och visst hon är nöjd med mig.....ja har bra lön m.m. Men ja kan inte vara där hela livet, bara tanken på det får mig att spy haha. Varför har inte ja det som många andra har i sitt liv? Var är den delen som ja saknar??

Tess du är min stjärna.....ja blev så stolt över dig och Frida idag....1.00 meter hoppa ni och ni rockade du å hon. Det är en sån känsla å stå på marken och se min bebis ,lysa upp och bara sopa skiten ur de andra. Dom jääävla idioterna som aldrig trodde att det skulle bli något av dig, nu skulle dem se.....de skulle häpna. Ingen knappt ingen trodde att ja skulle lyckas....men där se ni alla, alla kan med bara vilja å kunskap! Ja vet att hon kommer rocka ett bra tag till framöver och ja hoppas på många år till med denna fantastiska häst. Du är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0