Varför gör du så mot dig själv?

Det är en fråga ja ställer mig.....Du har allltid gjort så men när ska det ta slut?
Grejen är den att du har en TOPPEN tjej som verkligen gillar dig å du tycker om henne men inte tillräckligt tydligen men endå måste du spela med henne å ge henne falska förhoppningar. Endå springer du å stötter på andra är det schysst?
Ja blir så arg på sådant.....du kommer va själv en vacker dag, ingen som vill ha dig!
Du var en gång en bra vän, ett liv och något fantastiskt....men vart tog det vägen?
Just nu ser ja bara en person som inte vet vad den ger sig in på, en person av stor förtvivlan....å din empati vart tog den vägen?
Varför ja ens bryr mig är att ja bryr mig om de stackarna du sårar gång på gång.....det är de enda.
Hoppas hon upptäcker en vacker dag vilken idiot du är.....


Härom dagen såg ja ett ljus som fick mig att känna att ja faktiskt trivs med mitt liv jag har nu.....kan inte ha en mer varierande arbetsplats än vad ja har nu, fara runt på olika ställen å se hur olika alla arbetar. Man lär sig något nytt hela tiden, toppen! Jag har en häst som är grym, betyder så mycket för mig. Har bil å körkort, kan ta mig vart jag vill.....det är underbart!

Längtar till sommarn faktiskt, inte värmen utan alla bilträffar.....allt folk, härlig musik å V8, känner mig som lyckligast då.....det är det bästa på hela året å man vill bara ha en repris gång på gång.....men man får alltid vänta 6 månder innan det är dags igen...snaaaart så!

Nepp nu ska ja tjilla.......ska till min karl en sväng! Ha det fint folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0