Nu blir det andra puckar!

Ja nu jäääklar ska ja ändra på en grej. Här är man snäll och ger precis hela tiden och får inte ett skit tillbaka nu är det dags att ändra på det. Igår var ja med om en sak som ja aldrig trodde att denna personen skulle göra. Vän, tsss tror aldrig vi har vart vänner. Hur mycket har du brytt dig om mig, jo i skolan kanske men efter det då. Gör inte så stor grej av det att vi var BRA vänner efter det, vem var det som hörde av sig, vem var det som ordnade saker. Jooo JAG. Du hade din kille, du klara dej utan oss. Så kallar du det vän.....vänner bryr sig. Det är inte svårt att lufta på telefonen eller skriva ett HEJ på msn. Jaja skit samma, orka bry mig.....nu vet jag iallafall vad ja ska ändra på!
Jag ska sluta vara så himla snäll, ja ska sluta å ge. Nu är det min tur att fåå. Har sett till att andra ska vara lyckligare än  vad jag är och ärligt talat jag har inte vart lycklig på 2år..men nu är ja så glad. Jag har börjat gilla livet, det är ganska okej. Säger inte att ja ska bli en bitch, för det skulle aldrig falla mig in men ja ska sluta vara så snäll. Så nu lär folk se på en förändring, dags att ta tag i saker å ting. Så nu ni som läser detta tänker säkert något men ja skiter fullständigt i vad ni tänker. Ja har mer vänner än vad ni någonsin kommer att få, speciellt RIKTIGA vänner. Så ni kan leva vidare era tråkiga liv medans ja ska leva livet och ändra vissa saker. Nu lär ni märka förändringen!!!!!!!!!!!!!

Till mina vänner, ja kommer aldrig sluta va snäll mot er. Ni är det BÄSTA som finns.
  HA det kanon, ni är GULD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0