Ja skulle vakna mitt i natten!

Jag insåg en grej igår att ja har allt ja vill ha förutom två saker och nu känner ja mig redo för det. Känns som om tiden börjar rinna iväg nu. Jag har ett jobb som ja älskar, jag har en häst, många vänner, egen lägenhet m.mm.
Ja kunde aldrig tro att ja någonsin skulle känna mig redo för det men ja tycker det är dags att stadga sig nu. Allt skulle bli så annolunda då. Sen vill ja har barn...herregud tänker ni, Sanna med barn! Haha ja vet att ja inte gillar barn ibland men ja vill att någon ska ta efetr mig när ja lämnar denna jord, nån som är mitt kött och blod liksom.
En sak ja bara måste göra snart det är att flytta, ja blir galen på att bo här...det väcker så mycket känslor att bo här. Å jag vet att ja älskar han fortfarande men det har sjunkit mer....tror inte att man  kan sluta älska en människa helt. Men han gjorde sitt val, han valde sin tjej som hade vart otrogen mot hans bästa kompis. Hur kan man förlåta något sådant, jo han måste vara fruktansvärt kär i henne men hur kan man älska en person som har svikit en så.....man mår ju dåligt av sveket bara då.
Jajaj han får göra som han vill, ja sa vad ja tyckte å det konstiga är att han nekade till att dem var ihop för mig.......fast dem egentligen var det. Så hur kommer det sig att han neka mig, jo det måste ju vart att han skämndes för henne. Men VAFAN, äsch ja fattar inget!

Jag vågar inte ge mig in i detta...hur faaan kunde ja ens göra så! Men ja känner mig mer trygg, visst det gör jag men men......ja mår inte bra av det nu. Skit samma.....man lever bara en gång, bättre att ångra än att ångra att man aldrig gjorde det. Jag har inte haft sex med personen eller så men men shit samma...han har ingen flickvän elelr så. Det handlar bara om en sak....Allt skulle va perfekt annars!

Tess du är grym....ja måste säga att ja är så stolt över henne! Fattar inte hur ja lyckades....ja trodde aldrig hon skulle bli så perfekt. Å dendär sommarn när du gick så himla bra, ja grät av glädje. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta min kära häst. Jag ska ha dig tills du bli gammal och gagig.....du är BÄST! Du vet exakt när matte mår dåligt, då går du också dåligt.....mår ja bra så går du som en klocka. Tack Frida hur ska ja kunna tacka dig! Att du står ut med mig, det är STORT! Samtidigt är ja så otroligt rädd att förlora dig, tänk om du slutar....hur ska det gå. Ja kommer gråta i floder...du vet mycket om mig och vi har gått igenom mycket ihop. Å Tess gillar dig, det får mig att må så bra innombords. Du är så söt.....faan var har ja lagt mobilen och frida varför står det kväll på påsen för, vad menas med det??? Haha du är för gooo du. Tack för att du är den du är. Ja behöver det.......TACK!

Nu ska ja greja vidare, vi hörs gott folk..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0