Tider förändras!

Igår fick ja en sån enormt bra känsla och jag fick reda på en sak om mig själv. Jag träffade en person igår. Vi var väldigt bra vänner innan och ville ge detta en chans enligt han. Vi hade det bra i tre månader men vi bestämnde oss för att fortsätta va vänner bara.....pga att båda hade det väldigt rörigt just då. Det har vart bra efter å varken han eller ja belv ledsna över beslutet. Detta är över ett år sedan. Vi hann prata mycket igår och båda kom fram till att man förändras hela tiden, då tänkte man annolunda och så. Ja blev chockad över en del saker som ja inte trodde ja tänkte på för ett år sedan. Jag insåg att nu stod jag där igen med en av världens bästa kille, han är perfekt. Han som en gång var MIN men pga att båda var så förvirrade.
Jag fick reda på en sak av han igår och jag blev väldigt förvånad och det som skrämnde mig mest var samtalet. Nu insåg jag hur mycket ja saknade dem, det trodde ja aldrig. Vi är bara väldigt bra vänner.
Vet hur det ligger till mellan oss.....å vi kommer aldrig riskera våran vänskap. Jag vet att det aldrig kommer bli vi och ja är inte ett dug ledsen för det men det ja menar är att ja brydde mig knappt inte om något just då. Nu ser ja helt annolunda på saker å ting mot vad jag gjorde då. Det är nog bra tror ja........


Idag TACK Carola för att du finns!
Du har så rätt, ja ska tala med läkaren om detta.....det är kanske dags att bryta isen och gå vidare, sluta leva i bubblan. Jag förtränger å förtränger hela tiden men tydligen har ja inte lyckats helt än. Det är dags å ta tag i det och prata ut men det måste va med någon ja litar på. Jag är bra på att dölja smärtan men Carola kunde se idag att det var något som tryckte ner mig. Det är nog bara för att hon också mår dåligt ibland ...vi drar oss till varandra. Hon förstår dendär känslan när det knackar på ryggen. TACK!
Måste göra detta för att kunna gå vidare med mitt liv, det är egentligen inombords helt förstört. Men dem ska inte lyckas att förstöra mitt liv, ja ska leva det  livet ja alltid har velat levt. Å ingen ska hindra mig från det!


Nu är du min TESS å ingen kan ta dig ifrån mig nu! Tack......du är bäst morsan! Köpa en del av hästen, trots att du inte gillar pollen men du har insett hur mycket hon betyder för mig. Älskar dig mamma!

ha dte kanon bra folks.......kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vill inget hellre än att du ska må bra, prata med mig om det är någonting. Du vet väl det? :)

2008-11-24 @ 07:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0