Amazon lister å krom

Jag är dålig på att skriva här nu för tiden. Har haft fullt upp med många saker. Helgen var kanon. Jag bor i stallet nu för tiden, trivs så bra där. Jobbigt är att ja ser henne förtvina och jag vet inte vad ja ska göra. Det måste finnas något ja kan göra? Ska kolla om ja kan lösa det imorgon. Denna månaden har inte vart skoj, har inga pengar, krångel med allt. Det inträffar bara saker hit å dit hela tiden. Jag klarade inte ens av en simpel uppgift i söndags.....måste lära mig att tro på mig själv och veta att ja fixar det. Men efter alla dessa år måste ja har lärt mig det eller? Jag var så besviken på mig själv i söndags.....varför Sanna klarar du inte av det! Jag blir la så rädd för att misslyckas och rädslan för mig att göra det, tog över! Jaja ja överlevde den dagen iallafall. Jag vet inte vad ja ska göra längre, hur länge ska det följa mig? Jag är så trött på det, kan ja inte få känna en dag som lycklig eller är det för mycket begärt. Jag inser vad ja önskar med mitt liv men ja kommer aldrig kunna uppfylla dem för ja tror inte på mig själv å då är det enormt svårt. Å det är så knäckande...å det är lätta drömmar. Vet att man inte kan få allt här men en del behövs för att underlätta. Jag vet ej faaan hur ja ska göra. Vågar man ta det stora steget? Släppa allt....?

Denna dagen har vart kanon, tack Mimmi å Ida för att ni är mina vänner. Vi var på bio, kom nyss hem. Kollade på Rallybrudar och shit vilken film. Fina Amazoner och faaan vad fränt med rally. Det är en av mina drömmar, älskar att köra fort och på skogvägar, i lera, smala vägar....ja m.mm. Men ja har ingen som vill va med, man måste ha ett team. Kanske en dag dyker den möjligheten upp, vem vet!

Å sen faaan vad ja är trött på att killar bara ser tjejer som en sak......jag vet två som inte gör det. Dom är bäst, tack för att ni är dem ni är. En sak känns bra men sen dök en annan sak upp.....jag vet inte hur ja göra detta så det blir bra. Jag har berättat men tydligen hjälper inte det....

Nu ska ja ta å nana kudden, ögonen ramlar ihop snart. Stallet imorrn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0