Är det så svårt att förstå?

Idag har vart en knäckande dag, ja mår sådär. Egentligen borde ja inte klaga men det handlar om en del av mitt hjärta. Ena halvan är helt förvirrad och jag vet inte hur jag känner. Andra halvan är knäckt, jag har gråtit flera gånger idag, tårarna tog inte slut. Tess gick igenom besiktningen och ägaren är helt konstig, han ändrar priset hela tiden....jag vet varken ut eller in längre. Han tänker bara på pengar å han vet att han inte får sålt henne vidare eller att hon garanterat kommer tebax. 3 år förjäves liksom.....ja har fäst mig vid henne. Jag kommer sluta med ridningen helt om ja inte får ha kvar henne, det kommer knäcka mig! Hon betyder allt för mig....hon får mat före mig, sista pengarna går till henne.Ja det är jobbigt men ja måste bita ihop å hoppas det löser sig. Hoppas han förstår, ja har många på min sida.

Tack för en trevlig kväll och Mimmi å Elin med på SHell! Nana så gott.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0