Blåst!

Idag då, lördagen 27 september....ska ja inte göra något! Igår natt gjorde ja något jag trodde att ja inte skulle våga på ett tag, å det var att starta Pärlan. Jag satte mig och klappade henne över instrument brädan innan ja vred om nyckeln. Ny koppling har ja fått också, den förra slirrade så jag var ju van vid att köra med den. Så hur skulle detta gå nurå, när man haft foten i en heffaklump i 7 veckor? Vissa tror la att ja inte är riktigt klok. Men ni ska veta att så fort jag började backa ur bilen från parkeringsplatsen och körde runt i Lunden, kändes det som om ja kört hela tiden. Foten gjorde inte ont och ja kunde känna allt med den, tack gode gud för det! Nu slipper ja sitta här instängd hela dagarna å vänta på att någon ska komma å hålla mig sällskap.
Så vad ska jag göra idag, jo det blir nog Shell en sväng. Mimmi jobbar där så ja tar la en körv å lite snack så där.
Sen måste ja åka ner till stallet och greja lite, morsan får mocka det klarar ja inte själv än, eftersom ja inte får gå utan kryckor. 2 veckor ska ja konka runt på dem, seeen jag då får ja gå jätteförsiktigt för ja får inte vricka foten eller så. Jag kommer ta en del utsläpp på morgonen i stallet, ska bli så skönt å få lite å göra. Dessutom får man betalt för det.
Igår på mötet insåg jag en sak, det är tyvärr så men vad faaan! TAck för att ja får ha kvar mina hinkar, ja har ju trots allt en anledning.



Shit denna blåst alltså, då är det skönt att bo i staden. Detta var härligt mitt i sommarn denna bild får mig att bli så glad.
Nu ska ja dra, ha det kanon folks å trevlig helga..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0