Gott folk nu är det dags igen!

Denna dagen började med skön sovmorgon, guud va jag älskar det! Kommer bli svårt att gå upp sen när man börjar 7. Men imorgon bitti är det stalltjänst som gäller så då får jag kliva upp halv sju, öva lite.
Dagen idag har hittils vart kanon, åkte till granngården och köpte lite grejs där. Sen blev det ÖB och till sist Max, mums.
Jag längatr till fredagen som bara den, då flyger gipset av. JIPPIE






För ni som undrar så ja om hon går igenom besiknigen så är hon min innan årskiftet. Har ridit in henne och lagt ner mycket jobb på denna häst. Hon är underbar men enormt krävande och en personlighet som är jättesvår att hitta. Tog denna hoppbild på henne för jag vet hur hon älskar att hoppa, hon blir helt galen :P
Frida som rider på henne här på bilden är medryttare och väldigt duktig. Hon är en av få som klarar av att rida på Tess.

Så ha det kanon nu folks, ja ska kolla vidare på alla mina såpor haha. Riktig shit men vad faan gör man inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0