Hur ska detta gå?

Ja du det kan man undra. Imorrn är dagen D, den dagen som ja har väntat mest på i hela mitt liv. Tess ska besiktigas och jag är så jädrans nervös, jag vet inte hur detta ska gå. Tänk om hon inte går igenom, vad gör ja då? Skickar hem henne och mister 3 år arbete som jag har lagt ner på henne. Det får inte bli sååå men ja är nog inte klok men ja ska köpa henne trots om hon inte går igenom, för hon kommer alltid förbli min.
Bara ägaren går med på att ge oss ett bra pris, ja som är kass på att pruta. Men vad faan det måste gå, oavsett hur envis han är så måste han nöja sig med det vi har å erbjuda. Hoppas han inte har ångrat sig angående priset......då blir ja knäckt på gubb faen.

Idag har det var en kanon dag.....morgon utsläppet av hästarna, så mysigt! Sen hem å sova tre timmar och efter det åkte ja till jobbet en sväng. Jag är saknad, fick tårar i ögonen när ja gick därifrån. Jobbigt men snart är ja BACK ON THE ROAD.
Då ska ja jobba gärnet. Sen ringde Malin och ville bjuda mig på kinamat, hon är bara för go. Så vi åkte te ÖB först å ja var tyugen å köpa ett nytt täcke te hästen , för hon älskar tydligen att slösa mina pengar, jääävla Golddigger, dendär Tess. 
Sen åkte vi å hämta mat, det var så himlans gott....å det var trevligt att umgås med Malin och bara sitta å tjöta massa skit. Sen vid sex blev det dags att fara igen och då till stallet när en annan Malin skulle rida. Det gick bra i slutet, haha....hon ska alltid testa alla dendär damen.

Så nu sitter ja här i min ensamhet och funderar skarpt på att gå å dra täcket över huvudet och nana kudden. Ställa väckaklockan på halv nio, blir bra....haha! Har ju ingen brådska te något egentligen.  Jaja nu ska ja ialf duscha......tack gode gud för att man bor i en bostadsrätt för här får man duscha precis när man vill på dygnet.....å dte bästa som finns är att skölja av sig innan man ska sova. Ibland blir det raggardusch också när man är extremt stressad.

Ha det gott folks å nana så gott, allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0