Oh my goood!

Jäääää faaan vad Nisse Hellberg rockar loss, han är grym!

Nu sitter jag här i min ensamhet, Bamse ligger på golvet å tittar oskyldigt på mig med sina söta söta ögon. Resten av folket i huset, ja de sover.
Å ja min jävel är vaken fortfarande.....kan ej sova. För mitt liv består just nu av att äta, sova å skita.
Ja MÅSTE vila säger dem, hatar alla de måste här i livet.
Å nu ser ja hur glad ja borde va att ja har ett jobb, tänk de stackarna som går hemma hela dagarna...ja hade blivit knäpp!
Så orsaken te varför ja är hemma nu jo det är att jag har åkt på en lååångdragen bihålsinflammation. Hade det i aug å fick då självklart medicin men sen har ja vart dunderförkyld hela tiden nästan sen dess. Hmm något fel å ja masar mig iväg te läkarn, där ja blir sjukskriven å får reda på att ja har haft bihållsinflammation hela tiden å att den medcinen ja fick då inte tog alla bakterier......Så nu har ja fått nån stark skit som får mig att känna mig full varje gång ja tar dem. Men förhoppningvis blir ja bra igen, åsså finns det ju en nackdel alltid.....JO den är att ja måste tebax te läkarn efter medicinkuren (ja som inte gillar att gå te läkarn) där som ska sticka mig i armen massa för att kolla så att mina organ inte har tagit skada av detta....så att mina lung,lever å njurvärden inte blivit sämre.

Ibland är det tur att läkarn finns å det är typiskt mig att alltid gå dit i sista sekund. Dom bara skakade på å huvudet å sa varför har du inte sökt tidigare för...å ja bara äsch inte visste ja att det var så allvarligt, det var ju bara en förkylning.

OOO my gooood ja kommer aldrig glömma detdär samtalet vi hade. Vad paff ja blev kan ja lova.....å jag har aldrig vart så lycklig som ja var när ja gick på dendär cykelvägen mitt i natten, dunderförkyld.....å bara log.
Alla de andra bara garva ja gick där log å sa bara OO my goood, det är helt sjukt!
Tänk två själar som har tänkt samma sak hela tiden å ses å säger samma sak....helt sjukt! Bara sett varandra,aldrig pratat med varandra å för första gången vid dendär stugan kom du fram å sa flera saker som stämde så bra. HUr många har man tänk så med....???? ÖÖ ingen!
Detta samtal kommer ja aldrig någonsin glömma, det vände upp å ner på min värld. Varför just nu å varför liksom?
Tack för denna upplevelsen!

Det var allt för mig, ha det gött folk nu ska ja återgå till mitt trista liv...men på måndag hoppas ja få jobba igen! Youtube är min bästa vän såhär mitt i natten!

P.S Å mimmi ja glömnde berätta om detdär samtalet, tror inte ens du vet vem det är men du måste veta....hur kan ja ha missat å berätta det.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Blogga mera Sanna :D

2009-12-10 @ 16:16:44
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0