Nothing!

Egentligen har ja inget att berätta förutom att livet går sin lilla gång här hos Sanna. Ja äter, sover och jobbar!
Men ska försöka skriva ner några meningar.
Den 31 Januari var det dags för Tess tredje dressytävling.....fast denna gång med en annan ryttare. Tess har aldrig vart en stjärna i dressyr, hon brinner för hoppningen. Men så red en tjej henne en vecka när min medryttare var borta....Tess var som en helt annan häst, helt underbar!
Frågade lite försiktigt om hon ville rida henne på dressyrtävlingen, jättegärna sa hon! Jag var så nervös den dagen å ja kände på mig att det skulle gå bra men inte så bra som att dom blev 2:a. Jag var så jääävla stolt, tänk att få uppleva den känslan. Det var häftigt! De vill ja uppleva fler gånger.

Sen en dag fick ja inse att oojjj vad paff ja blev. haha vi får väl se vem som har rätt i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0