Nostalgi!

Det var längesedan sen sist kära blogg. Saknar det att bara sitta och skriva, det är de bästa ja vet att skriva om mina funderingar, livet osv.

Mitt liv har varit bra sen "sist" ja skrev här. Jag har fått uppleva saker som ja aldrig trodde existerade och sen har ja fått några fina vänner för livet också! Så det har varit en både dålig och bra tid. Jag älskar mitt liv även om ja saknar mycket. Men ja tror att man måste ha något att längta efter också, annars vore livet alltför tråkigt!

Ja njuter fortfarande av att vara stallet, umgås med mina underbara vänner, lyssna på riktigt bra musik och göra precis vad ja vill. Det kallar ja Nostalgi, för mig är det Nostalgi....en känsla, något vackert!

Så det var allt för mig ikväll! Njut av livet, de ska ja göra iallafall.....

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Eve

Kul att du börjat skriva igen:) /Evelina

2011-04-29 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0