Saknaden!

Det är en känsla som uppstår ibland, den stora saknaden men efter vad det kan ja inte riktigt uttrycka mig om. Jag saknar det så himla mycket att ja inte ibland vet vad ja ska göra åt det. Tomrummet som känns så himla grått och trist! Vad är det som saknas och skulle fylla ut tomrummet helt?

Nostalgin det är något vacker så otroligt vacker.....det borde många få uppleva, ja bara ler när ja tänker på det eller när ja får den känslan av nostalgi, det är som en fjäril som är fri att flyga iväg.

Mitt liv har vart ganska upp och ner det sista, det händer mycket i mitt huvud just nu...ja vet inte vart ja ska ta vägen ibland. Mitt liv kan verkligen beskrivas som en berg och dalbana....Sliter som en galning för att nästan nå dit ja vill, upp nå mina mål. När ja väl har uppnått några av dem så rasar det sakna men säkert neråt. Varför? Kan ja aldrig få njuta av det som ja har slitit som en galning för hela mitt liv? Mina drömmar och mål, det är som man nästan vill ge upp dem för när ja väl kommit dit så förstörs dem på något sätt! Det finns dem som får allt på en räkmacka och får njuta av det hela livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0