Landa?

VAd får en att göra de valen man gör här i livet? Det är en fråga som ja ställer mig ofta, hur hade situationen sett ut om ja agerade på ett annat sätt? Kunde det blivit ännu bättre än vad det blev osv...

Jag står inför 2 svåra beslut just nu, trodde aldrig det kunde vara så svårt att bestämma sig. Grejen är den att jag har det väldigt bra i mitt liv just nu och vill ja förändra det med chans att det antigen blir sämre eller tio gånger bättre? Ibland bara ibland önskar ja att man kunde förutspå hur det skulle gå, speciellt när det gäller så STORA saker.

Fick en fråga idag vad vill ja göra med min dag, utan några måsten i den dagen!
Ja skulle vilja ha en dag där ja bara får rå om mig själv, ta hand om hästen, sova länge, gå å simma och njuta av att vara jag! Saknar sånna dagar, alla borde ha en sån dag minst en gång i veckan...för att hitta tillbaka till sig själv. För utan dessa dagar känns det som man lever i alla "måsten" jämnt. Ja måste.....jobba, tvätta, handla, laga mat, städa osv....
Ibland känner det som om allt bara går av farten och nånstans på vägen tappar ja mig själv.....när ska ja hinna bearbeta allt och få tänka. Tid för sig själv, det är nog den mest värdefullaste tiden som finns.

Ha det bra, alla kära vänner....ni är BÄST!
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Eve

Se till att du får en sån dag för dig själv, det behövs ibland :) Hoppas det löser sig med besluten, ibland måste man ta en chans också, oftast är det värt det :)

2011-05-05 @ 01:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0