Del av mitt hjärta!

Du är så otroligt vacker person, som mår mig att må bra så fort ja är i din närhet. Men ja vet som med allt annat att det ALDRIG kommer bli vi, för ja har aldirg någonsin fått den ja velat. Å varför? Jo det undrar ja också varför ja inte har något svar på det.
Mitt hjärta gör ont när du inte svarar, ja vet att du har blivit sårad....men man måste gå vidare med livet ibland också. Inte stanna upp vid det som är dåligt, utan att kämpa vidare hela livet. Livet är för kort att slängas bort på de som är dåligt......Jag vågar inte erkänna detta för mig men JA ÄLSKAR DIG och det gör så fruktansvärt ont att säga det och inse det. För ja vet att det är olycklig kärlek och ja HATAR det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0